As I didn't had time yet to show the newest additions to my room after Queensday, I will do that now :). Since I didn't had time to go and look for stuff myself (studying is exhausting!), my mum did that for me :).
Ik had nog geen tijd gehad om de Koninginnedag schatten te laten zien, dus dat zal ik doen nu :). Omdat ik geen tijd had om zelf te gaan kijken (studeren is vermoeiend!), heeft mijn moeder dat voor mij gedaan:).
The baskets got a nice spot in the garden and look really cute with the flowers in it.
Deze schattige mandjes sieren nu de tuin. Schattig toch met de spaanse margrieten?
I wanted some cups to make candles in. My mum found these little ones for me, aren't they cute!
Ik wilde graag kopjes om kaarsjes in te maken. M'n moeder vond deze kleintjes, lief toch?
And she also found this wine rack. It now lives in my students room and holds three bottles of wine, waiting for the time I live in the house of my dreams ;).
Ze vond ook dit wijnrek. Hij woont nu in mijn studentenkamer met drie flessen wijn en wacht op de tijd dat ik in mijn droomhuisje ga wonen ;).
I had to leave my tomato plant alone for a week and we didn't know whether he would survive or not (he did!!! :):):)), so my mum bought some more plants and also a watering can to water the little plants that are not strong enough yet for the big watering can. I know, this one is for children, well I love it ;). And so does my rabbit, she loves to knock it over...:P.
Ik moest mijn tomatenplant alleen laten voor een week en we wisten niet of hij het zou overleven of niet (gelukkig wel! :) :) :)), Dus mijn moeder kocht wat tomatenplantjes en ook een gietertje voor de plantjes die nog te kwetsbaar zijn voor de grote gieter. Ik weet het, deze is voor kinderen, ik vind 'm geweldig ;). En mijn konijn ook, vooral het omgooien is geweldig...: P.
This is how the candle-in-a-cup turned out. Cute huh! It looks so vintage :).
En zo is de kaars-in-een-kopje geworden. Schattig he! Het ziet er zo vintage uit :).
I also wanted to show this one. My mum put the flowers we bought in this basket and it looks BEAUTIFUL!! Love the colours and the material of the basket.
Ook deze wilde ik even laten zien. Mijn moeder heeft de bloemen die we kochten, in een mand gezet en het ziet er prachtig uit! Ik hou van de combinatie van deze kleuren met het materiaal van het mandje.
And finally a hexagon update again :). Not going very fast, but we'll get there!
En een hexagon updateje :). Het gaat niet snel maar we komen er wel!
Finally this picture. I love the colour combination of the candle with the flowers :).
Als laatste deze foto. Ik vind de kleurcombinatie van de kaars met de boterbloempjes geweldig :).
Have a nice week!
Fijne week!
With love,
Bambi
Showing posts with label bloemen. Show all posts
Showing posts with label bloemen. Show all posts
Tuesday, May 8, 2012
Thursday, April 26, 2012
Long time no blogging
I've been very busy with studying, so blogging isn't my first priority. However to relax in between study sessions, I decided to paint :). I used some pictures from a magazine as inspiration.
Ik heb het erg druk met studeren op het moment, dus bloggen heeft eigenlijk geen prioriteit op het moment. Maar ontspanning is ook belangrijk, dus ik ben gaan schilderen :). Als inspiratie heb ik wat foto's uit de Home & Garden gebruikt.
Ik heb het erg druk met studeren op het moment, dus bloggen heeft eigenlijk geen prioriteit op het moment. Maar ontspanning is ook belangrijk, dus ik ben gaan schilderen :). Als inspiratie heb ik wat foto's uit de Home & Garden gebruikt.
Result ~ Resultaat
With love,
Bambi
Monday, March 19, 2012
More easter
I didn't realize, but in three weeks it's already easter. I bought new eggs this year for in the Easter branches, but as you have seen in an earlier post, they were already full ;). So I decided to hang them in my cardholder-heart. Doesn't it look sweet?
Again this part of my room is very differently styled than the other corners (see branches and little corner with the birdhouse), yes it looks a bit silly when you see it all at once and in the pictures it looks as if there are three different rooms... Can't help it, couldn't make a choice, and well it's a students room anyway so why should it be all be grown up already ;).
Ik had het me niet gerealiseerd, maar over drie weken is het al Pasen. Ik had voor dit jaar nieuwe eitjes gekocht voor in de paastakken, maar zoals je gezien hebt in een eerdere post, waren de takken al vol;). Dus heb ik ze in mijn kaarthouder-hart gehangen. Is het niet schattig?
Ook dit deel van mijn kamer is weer heel anders ingericht dan de andere hoekjes (zie de paastakken en het hoekje met het vogelhuisje), ja het ziet er een beetje gek uit als je alles in een oogopslag ziet en op de foto's lijkt het alsof het drie verschillende kamers zijn... Ach, ik kan het niet helpen, kan geen keuze maken. En goed, het is een studenten kamer, dus waarom zou het allemaal al volwassen en in één style moeten ;).
And the Campanula has more flowers in bloom, so beautiful!
En de Campanula heeft nog meer bloemetjes in bloei, zo mooi!
XOXO Bambi
Again this part of my room is very differently styled than the other corners (see branches and little corner with the birdhouse), yes it looks a bit silly when you see it all at once and in the pictures it looks as if there are three different rooms... Can't help it, couldn't make a choice, and well it's a students room anyway so why should it be all be grown up already ;).
Ik had het me niet gerealiseerd, maar over drie weken is het al Pasen. Ik had voor dit jaar nieuwe eitjes gekocht voor in de paastakken, maar zoals je gezien hebt in een eerdere post, waren de takken al vol;). Dus heb ik ze in mijn kaarthouder-hart gehangen. Is het niet schattig?
Ook dit deel van mijn kamer is weer heel anders ingericht dan de andere hoekjes (zie de paastakken en het hoekje met het vogelhuisje), ja het ziet er een beetje gek uit als je alles in een oogopslag ziet en op de foto's lijkt het alsof het drie verschillende kamers zijn... Ach, ik kan het niet helpen, kan geen keuze maken. En goed, het is een studenten kamer, dus waarom zou het allemaal al volwassen en in één style moeten ;).
And the Campanula has more flowers in bloom, so beautiful!
En de Campanula heeft nog meer bloemetjes in bloei, zo mooi!
XOXO Bambi
Subscribe to:
Posts (Atom)











