Sunday, June 23, 2013

Relax....

Long time no blogging... Unfortunately my study is demanding all my time and energy at the moment. So even during the weekends I have trouble to relax. Fortunately I can almost always crochet and that's what I've done.
Lang geleden dat ik heb geblogd... Mijn studie neemt op het moment al mijn tijd en energie in beslag. Dus zelfs in het weekend is het moeilijk om te ontspannen. Gelukkig kan ik onder bijna alle omstandigheden haken, dus dat heb ik gedaan.
Via Pinterest I found a garland of small, crocheted rounds made of left over yarn. I thought it looked cute and it gave me a chance to try out some new stiches. I'm now looking for beads to put on a string between them. The heart was made for a friend who is going to travel, pattern can be found here.
Via Pinterest vond ik een slinger van allemaal kleine, gehaakte rondjes van restjes wol. Dat zag er superleuk uit en gaf me gelijk de kans wat steken uit te proberen. Nu ben ik nog op zoek naar kraaltjes om ze mee aan een draad te rijgen. Het hartje heb ik gemaakt voor een vriendin die binnenkort op reis gaat, het patroon komt van hier.

My blanket probably looks familiar since I showed it multiple times. It is still not finished of and now I discovered it is already falling apart :(. However, I think this is just a beginners mistake (I cut the threads too short while finishing this hexagon), so I'm hoping it can be easily repaired.
Deze deken hebben jullie al vaker gezien. Hij is nog steeds niet helemaal afgewerkt maar hij begint toch al uit elkaar te vallen :(. Ik denk dat ik dit zeshoekje iets te strak afgewerkt had, dus ik hoop dat dit vrij simpel nog te verhelpen is.

I also went on with the paper birdhouses (the big ones, still saving the small ones for my internship). Cute hah!
Ik ben ook verder gegaan met de papieren vogelhuisjes van de Action (alleen de grote, de kleintjes bewaar ik om mee te nemen op stage). Schattig toch?

And finally I have them! The birdhouses out of MDF. Unfortunately the paper that came with it is way too tin, so I have to spray paint the houses white first and then I need to modge podge the paper on them. Will do that when I have some spare time ;).
En eindelijk heb ik ook de MDF vogelhuisjes van de Action. Helaas is het papier dat er bij zit heel erg dun, dus ik ga de huisjes eerst wit spuiten en dan beplakken met modge podge. Gelukkig was er op de facebook fan pagina van de Action al voor gewaarschuwd. (Wisten jullie dat de action een fanpage heeft? Staan superleuke knutselideeƫn op met Action spulletjes!) Dus als ik even tijd over heb ga ik weer verder met de vogel

Anyways, I think they are cute (I have two of them) and I'm sure they will become even cuter when they are finished.
Hoe dan ook, ik vind ze nu al schattig en ze worden vast mooi ;).

And to finish of with: My cherry tomato plant has tomatoes!!! Can't wait till they are ripe :).
En tot slot: Mijn cherrie-tomatenplant heeft tomaatjes!!! Ik kan niet wachten tot ze rijp zijn :).


Sorry for the different sizes of the pictures, I started to use my phone to take them but I'm not yet completely used to it ;).
Sorry voor de verschillende maten van de foto's, ik gebruik sinds kort mijn telefoon om foto's te maken en daar ben ik nog niet helemaal aan gewend ;).

Enjoy your sunday!
Fijne zondag!

With love,
Bambi

No comments:

Post a Comment