Thursday, July 19, 2012

Garden post

Last week we had a lot of rain and dreariness here in Holland. However before that, I had made some pictures of the garden :).
Afgelopen week was het weer erg somber en nat hier in Nederland. Gelukkig hebben we al wat mooi weer gehad en heb ik dus nog wat mooie plaatjes voor jullie :).

My mum bought this super cute butterfly house last year and the rose has decided to embellish it :).
Vorig jaar heeft mijn moeder dit schattige vlinderhuisje gekocht en dit jaar besloot de roos daar mooi omheen te gaan groeien :). 
 The view from the hammock...
Dit was het uitzicht vanuit de hangmat...
And yay its time to harvest!
En er kan al geoogst worden uit de tuin!
Ate them, they were delicious ;).
Ze zijn inmiddels op en waren heerlijk ;).

And of course some flowers.
En natuurlijk wat bloemen.
{Geranium}
{Echinachea purpurea, known for it's healing powers}
{Paarse zonnehoed, staat bekend om zijn genezend vermogen}
 
Also my Phlox is having buds! And my bean plant has little beans! And my paprika plant has a green-to-be-orange paprika! And the carrot leaves have become VERY big, wonder how the carrots look now... Have to make some more pictures as soon as the sun is back to stay ;).
Daarnaast staat ook mijn Phlox in knop! En de bonenstruik heeft kleine boontjes! En de paprikaplant heeft een groen-moet-nog-oranje-worden paprikaatje! En het groen van de wortels is ERG groot geworden, ben benieuwd hoe de wortels er uit zien... Ik moet maar wat meer foto's maken als de zon voorgoed terug is ;).
 
One that doesn't care whether the sun is shining or not, and not yet properly introduced....
My sweet, little rabbit Anne. She loves to be in the garden, play hide and seek, catch me if you can and sample plants here and there :D.
Iemand die het niet kan schelen of de zon nou wel of niet schijnt, en nog niet netjes voorgesteld is...
Mijn lieve, eigenwijze konijntje Anne. Ze vindt het geweldig om in de tuin te zijn, verstoppertje te spelen, heel hard weg te rennen en hier en daar een hapje te nemen :D.
For now I'm working on my hexagons, have stitched most of them together now :).
In de tussentijd ben ik bezig met mijn hexagons, ze zitten nu bijna allemaal aan elkaar :).

Hope to see some sun soon!
Ik hoop dat de zon snel terug is!

With love,
Bambi


No comments:

Post a Comment