Saturday, May 19, 2012

24th birthday

Almost a year ago I started with blogging. And one of my first posts was my 23th birthdaycake :). At that time, my new oven and I were not used to each other yet, but now we are! Therefore this time I had a properly homemade, self baked birthday cake to share with my friends!
Bijna een jaar geleden begon ik met bloggen en een van mijn eerste berichten ging over de taart die ik voor mijn23e verjaardag maakte :). Op dat moment waren mijn nieuwe oven en ik nog geen vriendjes... Nu wel en daarom heb ik deze keer een echte, zelf gemaakte verjaardagstaart gemaakt voor mijn vriendinnetjes!
It's a sachertorte made with Dr Oetker baking mix (they guarantee that it works out and it does every time!) And it was good! Chocolate with cherry jam. Yumm....
Het is een Sachertorte geworden, gemaakt met Dr Oetker bakmix (ze geven een lukt altijd garantie en tot nu toe hebben ze me nooit teleurgesteld!) Hij was zó lekker! Chocolade met kersenjam. Mjamm ....

Also at home I celebrated my birthday with my family. My mum made apple pie, cheese cake and my favourite:
Ook thuis bij mijn ouders heb ik mijn verjaardag gevierd. Mijn moeder heeft appeltaart en kwarktaart gemaakt, en mijn favoriet:
It's sponge cake with cream and jam, and I love it! We found the recipe a couple of years in a Dutch magazine and we still use it :).
Het is biscuitdeeg met slagroom en jam, en I love it! We vonden het recept een paar jaar geleden in de Margriet of Libelle en we gebruiken hem nog steeds :).

Also there were presents (a lot of them!) :)
En natuurlijk waren er cadeautjes (veel cadeautjes!) :)
 A new addition to my Pip collection, lovely forks and spoons with cupcakes on them, baking stuff and a lovely cook book! It's written by Jill Schirnhofer from 'My life is sweet'. Hope to show you some recipes when I tried them :). From the same series I also got another book about making presents yourself, but it was not in yet.
Een nieuwe toevoeging aan mijn Pip verzameling, schattige vorkjes en lepeltjes met cupcakes erop, bakspullen en een superleuk kookboek! Het is geschreven door Jill Schirnhofer van 'My life is sweet'. Als ik wat recepten heb geprobeerd, zal ik foto's plaatsen :). Uit dezelfde serie heb ik ook nog een boek gekregen over hoe je zelf leuke cadeautjes kan maken (Giftguide for Girls), maar die moest nog besteld worden.
Also some presents to relax with :) (need to relax :)).
I also got a set of lovely bracelets, a holder for recharging my mobile phone, a set to cook pasta with, some more candles and some beads to craft with. And also some money to buy something myself :).
Ook een paar cadeautjes om mee te relaxen :) (Ja, das wel nodig :)) .
Ik kreeg ook een setje mooie zomerse armbandjes, zo'n houder voor het opladen van een mobiele telefoon, een pasta-kook-set, nog meer kaarsjes en kraaltjes om mee te knutselen. Ook heb ik geld gekregen om zelf wat uit te zoeken :).

Felt very much like a birthdaygirl and spoiled :). Thanks again every one!
Ik voelde me heel jarig en ben goed verwend! Nogmaals bedankt allemaal!

With love,
Bambi

No comments:

Post a Comment