Saturday, September 15, 2012

Shopping in pastels

During the summer break I had time enough to shop :). I wasn't looking for pastels, but I love them :).
Tijdens de zomervakantie heb ik ook lekker gewinkeld :). Ik was niet per se op zoek naar pastelkleurtjes, maar ik vind ze super :).

Don't you love these squirrels? With them I can cope with autumn arriving very quickly this year.
Schattig zijn deze eekhoorntjes, niet? Laat de herfst nu maar komen! Ik heb ze gekocht bij de Action, ik geloof dat ze 1,69euro per stuk waren.

Then this cute pink sign, now hanging in my "kitchen". I love how over the top sugery it looks :).
En ook dit bordje komt bij de Action vandaan. Mierzoet, maar in de keuken mag dat :).

And in the local gardening center I found these saucers on sale. Although I'm in love with my Pip saurces, I don't dare using them, so I use this :). They match great with my saucers with roses on the edge.
In het lokale tuincentrum vond ik deze schoteltjes in de uitverkoop. Hoewel ik mijn Pip schoteltjes super vind, durf ik ze nog niet echt te gebruiken, dus gebruik ik deze. Ze matchen heel leuk met mijn schoteltjes met roosjes aan de rand.

This flower hanger is handmade by Corianne. Last summer we went to her tea garden for a high tea (I will blog about that later on), and she sells al kind of handmade felted products under the name AnneMerlijn (http://www.annemerlijn.com/). I LOVE the color combination.
Deze bloemhanger is handgemaakt bij Corianne van AnneMerlijn (http://www.annemerlijn.com/). Afgelopen zomer hebben we gehightead in haar theetuin (daar zal ik later nog eens over bloggen), en zij verkoopt allerlei handgemaakte producten van vilt. Ik vind de kleurencombinatie van deze hanger geweldig :).

And finally this basket and the pink blanket, also on sale in a garden centre. Now almost all my blankets are in there and it looks very rustic :).
En tot slot deze gevlochten mand en de roze deken, ook in de uitverkoop in het tuincentrum. Bijna al mijn dekens passen er in en het ziet er heel landelijk uit :).

Enjoy the weekend!
Fijn weekend!

With love,
Bambi

No comments:

Post a Comment