Monday, March 19, 2012

More easter

I didn't realize, but in three weeks it's already easter. I bought new eggs this year for in the Easter branches, but as you have seen in an earlier post, they were already full ;). So I decided to hang them in my cardholder-heart. Doesn't it look sweet?
Again this part of my room is very differently styled than the other corners (see branches and little corner with the birdhouse), yes it looks a bit silly when you see it all at once and in the pictures it looks as if there are three different rooms... Can't help it, couldn't make a choice, and well it's a students room anyway so why should it be all be grown up already ;).
Ik had het me niet gerealiseerd, maar over drie weken is het al Pasen. Ik had voor dit jaar nieuwe eitjes gekocht voor in de paastakken, maar zoals je gezien hebt in een eerdere post, waren de takken al vol;). Dus heb ik ze in mijn kaarthouder-hart gehangen. Is het niet schattig?
Ook dit deel van mijn kamer is weer heel anders ingericht dan de andere hoekjes (zie de paastakken en het hoekje met het vogelhuisje), ja het ziet er een beetje gek uit als je alles in een oogopslag ziet en op de foto's lijkt het alsof het drie verschillende kamers zijn... Ach, ik kan het niet helpen, kan geen keuze maken. En goed, het is een studenten kamer, dus waarom zou het allemaal al volwassen en in één style moeten ;).

And the Campanula has more flowers in bloom, so beautiful!
En de Campanula heeft nog meer bloemetjes in bloei, zo mooi!

XOXO Bambi

No comments:

Post a Comment