Tuesday, March 13, 2012

Smores in a tin

My parents went away for a short holiday and although I couldn't come with them, I also got a bit of a vacation-feeling by giving them something to use over there:
I made a smores kit. You know, melted marshmellows between two biscuits with a piece of chocolate. I found a cute tin at the supermarket and put everything in there :).

Mijn ouders zouden een weekje weg gaan en ondanks dat ik niet mee kon, had ik toch een beetje een vakantiegevoel. Ik heb namelijk een pakketje voor ze samengesteld om mee te nemen:
Ik heb een smores pakket gemaakt. Je weet wel, gesmolten marshmellows tussen twee koekjes met een stukje chocolade. Ik vond dit leuke blik bij de AH en heb hier alles in gedaan.

I think the tin is really cute with the robin on it. My mum already had a cup with the same robin on it.
Ik vind het blik zo schattig met het roodborstje erop. Mijn moeder had al een kopje met hetzelfde roodborstje erop, ook van de AH.

And inside ofcourse the ingredients for the smores!
En erin natuurlijk de ingrediĆ«nten! 
I hope they enjoyed it :).
Ik hoop dat ze ze lekker vonden!

XOXO Bambi

No comments:

Post a Comment