Wednesday, March 28, 2012

Lovely green plants

My plants are growing so fast that I decided to repot them to a bigger pot. When I did that I found out that the tomato plant has roots all over the little plant container. Guess thats why the newly seeded lettuce didn't grow ;). So now the lettuce plants have their own container and the tomato and paprika got one of their own. I hope that the new lettuce seeds will grow now :).

Mijn planten groeien zo snel dat ik het beter vond om ze te verpotten naar een grotere pot. Toen ik dat deed kwam ik erachter dat de wortels van de tomatenplant wortels had gemaakt door de hele bak heen. Ik denk dat dat de reden is dat m'n nieuw gezaaide sla niet op kwam ;). Dus nu hebben de slaplantjes een eigen bak en de tomaat en paprika hebben ieder een eigen potje. Ik heb opnieuw sla gezaaid en ik hoop dat ze het nu wel gaan doen :).

The tomato plant needed some support and I didn't have something else so I used a stick with a sunflower on it :). Looks sunny, doesn't it?
De tomatenplant had toch wat steun nodig, dus heb ik er een stokje bij gezet. Ik had alleen geen stokje, dus ik heb het stokje met een zonnebloem erin gezet :). Ziet er zonnig, niet?

XOXO Bambi

No comments:

Post a Comment