Friday, May 31, 2013

Bird houses

As I wrote before, I tried to get my hands on the MDF bird houses a Dutch budget shop is selling. After having been there 5(!) times this week, I gave up (learning point here for the store...). Fortunately the store is also located close to my mums work, so she went there for me and scored 2 bird houses! Yay! Thank you mum! However, they're still with my parents, so I decided to try out the paper ones I told about before. And they are as cute as I hoped they would turn out! Here the first two.

Zoals ik al eerder schreef, heb ik geprobeerd de MDF vogelhuisjes van de Action te bemachtigen. Na 5(!) keer voor niets geweest te zijn, heb ik het op gegeven. Wat betreft levering en het informeren van klanten een gigantische faal voor de Action... Gelukkig is er ook een filiaal in de buurt van waar mijn moeder werkt, en dus is zij voor me naar de Action geweest. Daar hadden ze ze gelukkig nog wel en dus heeft ze 2 huisjes voor me meegenomen! Jeej! Dank je wel mam! Dit betekent helaas wel dat ze nog bij mijn ouders zijn, dus besloot ik dat ik dan maar moest beginnen aan de papieren huisjes. En die zijn zóóó schattig als ze in elkaar zitten! Hier alvast de eerste twee. 


 

They are a bit smaller than I thought though (and these are the big ones...), however it is convenient when I take the little ones with me on my internship.
Ze zijn iets kleiner dan ik dacht (en dit zijn de grote...), maar dat komt wel goed uit als ik de kleintjes meeneem op stage.

Wouldn't  this look cute in a guarland in an internship dorm room? Anyway I'm very satisfied with them :).
Zouden ze niet heel erg schattig zijn in een slinger op een stageadres? Hoe dan ook, ik vind ze super schattig :).

With love,
Bambi

2 comments: