Sunday, May 12, 2013

25th Birthday!

A couple of days ago I turned 25!!! I already celebrated my birthday with my family and I hope to celebrate it with my friends in the coming weeks (yeah being a student is busy...).
Een paar dagen geleden werd ik 25!!! Ik heb mijn verjaardag al gevierd met mijn familie en hoop het ergens de komende weken met mijn vrienden te vieren (beetje te druk met studeren op het moment...).

My mum baked some cakes, including a 25 cake!
Mijn moeder bakte een paar taarten, waaronder een 25 taart!

And of course there were presents!
As you might know, I love PiP studio!! So no surprise what was on my wishlist!
En natuurlijk waren er cadeautjes!
Zoals jullie vast weten vind ik PiP studio helemaal geweldig, dus geen verrassing wat ik gevraagd heb ;).
My mum and dad got me 2 bowls, a mug and a breakfast plate! This is the first PiP tableware I have in khaki and I am sooo in love with it! I coudn't bring it all to my dorm room and I can't wait to move out into a lovely little cottage where i will have enough space ;).
I also got this cute set of cookie cutters in the shape of a teapot. Don't you love them? Can't wait to make some cookies! And to relax I got a Lush bubble bar :). If you haven't heard of it yet you should really check it out

Van mijn ouders heb ik twee kommetjes, een beker en een ontbijtbordje gekregen! Dit is het eerstePiP servies in het khaki en ik vind het geweldig! Helaas kon niet alles mee naar mijn studentenkamer en ik kan dan ook niet wachten tot ik straks m'n eigen huisje heb met genoeg ruimte voor alles ;).
Ik kreeg ook een schattig setje koekvormpjes in de vorm van een theepot. Zijn ze niet schattig? Kan haast niet wachten om ze te gaan gebruiken! En om te ontspannen heb ik ene bubble bar gekregen van Lush. Ik neem aan dat iedereen dat wel kent, en anders moet je er echt eens naar gaan kijken! 


Most of my family members gave me money, which is always useful ;). And my grandmother and my mum's aunt and uncle gave me owls! I fell in love with owls a couple of months ago and now everybody is supplying me with owls ;). I want to show them here, but also these are still at my parents so that will be another time.

Van mijn familie heb ik geld gekregen, wat natuurlijk altijd handig is ;). Daarnaast kreeg ik van mijn oma en de oom en tante van mijn moeder een paar uiltjes! Een paar maanden geleden begon mijn uilen tic en nu krijg ik uiltjes van iedereen ;). Ik wil ze graag laten zien, maar ze zijn nog bij m'n ouders dus dat komt een andere keer.

Have a nice sunday!
Geniet van de zondag!

With love,
Bambi


4 comments:

  1. Alsnog gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd :D Wat een leuke kadootjes heb je gehad.

    Fijne zondag <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel! Ja Pip blijft mooi he ;).

      Jij ook een fijne zondag!
      Liefs!

      Delete