Tuesday, May 21, 2013

Card rack Hema

More of an inspirational post this time... :). Last weekend I also visited Hema (shop a.o. in The Netherlands) and I spotted all kinds of card racks. I had seen them before, but didn't know what to think about them. Suddenly they were popping up everywhere and my imagination started to see more and more possibilities. I also learned that Hema had them before and they were gone in no time... So now I ordered one on the site and I can't wait for it to arrive! Here are some inspirational pictures I found on the web.

Deze keer meer een inspiratiepost... :). Afgelopen weekend ben ik ook even bij de Hema geweest en daar zag ik allemaal kaartenrekken staan. Ik had ze wel eerder gezien, maar vond ze een beetje vreemd. Maar ineens zag ik ze overal en ineens kreeg ik meer en meer ideeën over hoe ze te gebruiken. Ook kwam ik er achter dat de Hema ze al eerder gehad heeft en dat ze toen heel snel uitverkocht waren.... Dus ik heb er toch maar eentje besteld op de site en ik kan niet wachten tot ik er mijn creativiteit in kwijt kan ;). Hier alvast wat inspiratie die ik op internet vond.

  {picture from/ foto van Indruk}

 {picture from/ foto van The last days of spring}

 {picture from/ foto van The last days of spring}

{picture from/ foto van eenig wonen}

I love how you can create different styles with the same rack and that it is a very dynamic project. So now I have to start collecting cards ;).
Ik vind het vooral leuk dat je steeds weer een andere stijl kan creëren met hetzelfde rek en dat het steeds weer veranderd. Nu nog kaarten verzamelen voor in het rek ;).
With love,
Bambi

2 comments:

  1. Ik heb een langwerpig kaartenrek van de Hema. Superleuke manier om kaartjes op te bergen of juist te laten zien!

    ReplyDelete