Sunday, May 26, 2013

Birthday

As I said before, I hadn't celebrated my birthday with my friends yet, so I did that last week :).
Ik had mijn verjaardag nog niet met mijn vriendinnetjes gevierd, dus dat heb ik afgelopen week met mijn vriendinnetjes gedaan :).

I made a cake and we all sat in my little students room (we don't have a shared living room or kitchen) with a table from the roof terrace. But it did fit and it was very cosy :).
Ik had een cake gemaakt en we zaten gezellig allemaal in mijn kleine kamertje (we hebben hier geen gemeenschapelijke woonkamer of keuken) met de tafel van het dakterras. Het paste net en was erg knus ;).

And of course there were presents :). A friend of mine even made two little paintings for me! Cute huh?
En natuurlijk heb ik ook cadeautjes gekregen :). Een vriendin van me heeft zelfs zelf 2 schilderijtjes voor me gemaakt! Schattig toch?


And a lovely baking set! Funny enough I didn't even had a cake tin for normal straight cakes yet, so I'm very happy with that! Now I need to make an apple pie very soon ;).
En een super bak-pakket!  Grappig genoeg had ik nog geen gewone cakevorm, dus dat kwam heel goed uit! Nu snel n keertje appeltaart maken ;).

Can't really believe I'm 25 now... ;).
Ik geloof nog niet echt dat ik al 25 ben...;).

With love,
Bambi

No comments:

Post a Comment